Joan edukira
Euskadi
Kontratazio Publikoa Euskadin
Kontratazio elektronikoko tresnen erabilerari buruzko prestakuntza

Enpresentzako FAQak

1. Sartu "Kontratatzailearen profila" atalean: Kontratazio Publikoa Euskadin:

2. Aukeratu "Iragarkien bilatzea" ezkerreko menuan, sartu nahi duzun iragarkia bilatzeko datuak eta sakatu "Bilatu".

  • Adibidez, "Eusko Jaurlaritza" botere esleitzailearen "Aurkezteko epean" egoeran dauden iragarkiak bilatuko ditugu):

3. Bilaketaren emaitzan baldintza horiek betetzen dituzten iragarki guztiak agertuko dira, baina iragarki jakin baten xehetasunetan sartzeko, lupa sakatu beharko da. Adibidez:

4. Lupa sakatu ondoren, xehetasunak fitxa hauetan kontsultatu ahal izango dira:

  • Sarrera: eskainitako kontratuaren datu orokorrak.
  • Erakundeak: botere esleitzailearen datuak, datu administratibo eta teknikoa horrekin harremanetan jartzeko, mahaiko kideak eta errekurtso-organoa.
  • Kontratuaren xedea: CPV, gauzatzeko lekua, irizpideak, aurkezpen-lekua, hizkuntzak eta ingurumen-klausulak.
  • Datu ekonomikoak: balio zenbatetsia, aurrekontua, BEZ mota eta bermeak.
  • Fitxategiak: memoriak, ebazpenak eta pleguak.
  • Loteak: egonez gero bakarrik. Lote bakoitzerako kontratu bat sortuko da.
  • Iragarki-ohola: eskaintzak aurkezteko azken eguna, plikak irekitzekoa eta lehenengo argitalpenaren ondorengo iragarkiak.
  • Eskaintzen kudeaketa: iragarkia "Adjudikazioa" egoeran dagoenean, enpresa lizitatzaileak agertuko dira.
  • Ebazpena: iragarkia "Adjudikazioa" egoeran dagoenean, esleipen-datuak agertuko dira.
  • Kontratua: iragarkia "Formalizatuta" egoeran dagoenean, kontratua formalizatzeko datuak agertuko dira. Kontratu-kodearen esteka sakatuz gero, Revasconera (Kontratuen erregistroa) birbideratuko da, eta han kontratuaren xehetasunak egiaztatu ahal izango dira.
  • Argitalpena: iragarkia zein plataformatan argitaratzera bidali den agertuko da.
  • Baliabidea: errekurtsoaren datua agertuko litzateke, halakorik balego.
  • Historiko: iragarki bereko argitalpenen arteko aldeak alderatu ahal izango dira.

Mekanismo honen bidez, mezu elektroniko bat jasoko du Botere Adjudikatzaileak lizitazio-iragarki bat eguneratzen duen bakoitzean, Kontratatzailearen Profila aldizka bisitatu beharrik gabe.

Alerta batean harpidetzeko, haren edukira jo beharko duzu Iragarkien bilaketa - Kontratatzailearen profila (euskadi.eus) atalaren bidez.

1. Sartu iragarkiaren bilaketa-datuak eta sakatu "Bilatu".

2. Iragarkia aurkitu ondoren, sakatu iragarki horren goialde eta eskuinean agertzen den luparen sinboloa.

3. Klikatu “Iragarki-alertak harpidetu” esteka.

4. Posta-elektronikoa (non jaso nahi diren mezuak) eta pantailan adierazten den Captcha kodea bete ondoren, sakatu "Onartu".

Harpidetzan baja eman nahi baduzu, egin berriz 1etik 3ra arteko urratsak, eta "Harpidetzan baja eman" atalean, bete alertak jasotzen ari zaren helbide elektronikoa eta sakatu "Onartu".

RSS iturriak modu erraza dira zure interesekoak izan daitezkeen lizitazio-iragarkietan egunean egoteko. Horrela, botere adjudikatzaile batek lizitazio-iragarki berri bat argitaratzen duen bakoitzean, xehetasunak jasotzen dituen mezu bat jasoko du, Kontratatzailearen Profila aldizka bisitatu beharrik gabe.

a) RSS alerta horietara harpidetzeko, haren edukira jo beharko duzu Iragarkien bilaketa - Kontratatzailearen profila (euskadi.eus) atalaren bidez.

b) Sartu bilatzeko irizpideak. Adibidez, “aseguruei” buruzko iragarki berriak nahi baditugu, honako hauek aukeratuko ditugu:

  • "Oinarrizko datuak" atalean, "Aurkezteko epean" izapidearen egoera.
  • "Kontratuaren xedea" atalean, testu librean "seguru" hitza sartzea edo horri dagokion CPVa bilatzea (eremu horretan idaztean, erabilgarri dauden CPVak agertuko dira).
  • Sakatu "Bilatu".

c) Baldintza horiek betetzen dituzten lizitazio-iragarkiak agertuko dira (baina litekeena da une horretan horiei lotutako espedienterik ez egotea, eta horrek ez du eraginik harpidetza-prozesuan).

d) Sakatu goiko eskuineko ikonoa .

Sartu ditugun baldintzak jasotzen dituen script bat agertuko da pantailan, baina guk nabigatzailearen helbide-barrako URLa kopiatuko dugu, zure RSS kudeatzailean (1) edo zure posta-bezeroan (2) .

 

(1) RSS kudeatzailea: RSS iturrien kudeatzailerik ez baduzu, Google Chrome nabigatzailearekin luzapen bat instalatu ahal izango duzu. Adibidez, Slick RSS by users doako luzapena. Instalatu ondoren, jarraitu jarraibideak eta itsatsi aurretik kopiatu dugun URL helbidea. luzapenen ikonoan, dauden berrikuntzak jasotzen dituen karpeta bat agertuko da.

 

(2) Posta-bezeroa: Microsoft Outlook erabiltzen baduzue, zuzenean gehitu ahal izango dituzue RSS harpidetzak.

  1. “Fitxategia” menuan, hautatu “Aukerak”.
  2. Hautatu “Aurreratua” ezkerreko menuan eta markatu y markatu “Edozein RSS jario-elementu eguneratu elementu berri gisa agertuko da” checka.
  3. Beste karpeta talde bat sortuko da Outlook-eko menuan: "RSS harpidetzak".
    • Sakatu saguko eskuineko botoiaren gainean eta hautatu ”Erantsi RSS jario berria”.
    • Itsatsi lehen kopiatutako URL helbidea eta aukeratu “Bai” RSS iturri hori Outlooken gehitzeko.
    • “RSS harpidetzak” karpetan posta-elektronikoak jasoko dira argitalpen berriak harpidetza horrekin lotuta egoten direnean.

Kontratua elektronikoki sinatzeko eskuragarri duzu - Contrato disponible para su firma electrónica posta elektronikoko mezua jaso ondoren, enpresa interesdunak urrats hauek jarraitu behar ditu aplikaziotik kontratua sinatu ahal izateko:

1. Sartu Euskadi Kontratazioaren webgunean, Lizitazio Elektronikoaren atalean: Lizitazio elektronikorako sarbidea KontratazioA plataforman (Enpresak) - Lizitazio elektronikoa (euskadi.eus) (leiho berri batean irekitzen da).

2. Eskaintza bidaltzeko, sakatu "Lizitazio elektronikorako sarbidea (ENPRESAK)" botoia. Aplikazioak ziurtagiri digitala eskatuko dizu plataformara sartzeko.

3. Aplikazioaren barruan, sartu NIRE LIZITAZIOAK menuan eta aurkitu espedientea.

4. Klik egin dagokion espedientearen errenkadan eta sakatu “Aukeratu” botoia.

5. Kontratuaren barruan, deskargatzeko kontratua aurkitu ahal izango du.

6. Kontratu-dokumentua deskargatu ondoren, pdf formatuan edo plataformatik kanpo sinatu beharko du.

7. Dokumentua sinatuta, kontratua deskargatu zen lekutik bertatik, goiko aldean botoi bat izango dute, sinatuta eransteko.

Sinadura-prozesua egiteko zailtasunak izanez gero, Erabiltzaileen Arretarako Zentroarekin (CAU) jar daitezke harremanetan:

Azken aldaketako data: